torstai 31. tammikuuta 2013

-

En ole tehny paljon mitään Armin kanssa nyt kun olen lukenu kokeisiin. Nyt on kuitenkin suurin osa kokeista ohi ja viimeinen koe on tiistaina, ja se tarkoittaa että olen vapaana perjantaina ja maanantaina. Onko toive postauksia? ny kun minulla olisi aikaa tehdä.
Kunhan saan satulan ajattelin tehdä videon siitä miten itse satuloin, kiinnostaako?




En ole kuitenkaan jaksanu koko päivää lukea kokeisiin niin olen katsonu Parellin videoita, ollu Parelliconnect:issa (Parelli "facebook") ja miettiny paljon meidän suhdetta. 
Olen todella tyytyväinen siihen mitä ollaan saavutettu, ja taidan olla vähän ylpeäkin. Mutta minulla on kokoajan pieni tunne että haluan olla vielä parempi, vaikka tämä oikeasti riittäis mulle. En olisi koskaan voinu uskoa että olisin saavuttanu mun unelmaa, mutta tässä ollaan. Tietenkin haluan olla mahdollisimman hyvä mutta haluan kuitenkin olla täysin tyytyväinen siihen mitä minulla on. Mutta tällasia me ihmiset ollaan.


Olen katsonu youtubesta videoita, ja tullu siihen tulokseen että nyt olisi kyllä aika taas kuvata ja yrittää päästä läpi koko level 3:ea. Freestyle osaa ollaan jo päästy läpi ja seuraavaksi tulee varmasti liberty (vapaana) ja sitten keväällä, kun kentällä ei enää ole lunta, kuvataan online. 


Koska olen halunnu vähän inspiraatiota olen katsonu Parellin videoita, sieltä saa aina jotain uutta tietoa. Haluan viedä ratsastuksemme eteenpäin, kunhan satula tulee. Haluan että Armi on täysin rentoutunu kun olemme yksin maastossa, ja että en voisin käyttää vähän vähemmän painetta kun vaihdan askellajia. 
Ja tärkein olisi että Armi pitäisi ratsastuksesta.


Online on meille vaikein tapa leikkiä, se ei vaan sovi meille. Mutta haluan kuitenkin että sekin olisi hauska tapa leikkiä, siksi katsoin Parellin Level 3 DVDestä että löytyiskö sieltä jotain kivoja harjoituksia. No en ainakaan löytäny mitään uutta, mutta paljon lisää hyödyllistä tietoa mitä olen jo unohtanu palautui muistiin.
Noi videot on kyllä tosi hyviä, koskaan ei muista kaikkea mitä siellä ollaan sanottu (varsinkin kun englanti on mulle vaikea) niin videoita voi katsoa useitakin kertoja.




Toivottavasti huomenna on parempi ilma, tänään kun on satanu ei edes huvittanu lähteä ulos.
Kävin kuitenkin tänään auttamassa yhtä äidin tuttua jolla on ollu pieniä vaikeuksia hevosensa kanssa. Näytin Parellin leikit ja neuvoin mitä hän voi tehdä ongelma tilanteissa. Se oli oikeastaan ihan kivaa, oli opettavaista kokeilla toisella hevosella. Olisi kivaa auttaa ihmisiä joilla on ongelmia hevostensa kanssa, moni ei vaan uskalla myöntää että niillä on ongelma.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti