maanantai 18. helmikuuta 2013

Kohta on level 3 takanamme!

Koska olen päättäny että haluan nyt hiihtoloman aikana videoida meidän online (köydellä) ja liberty (vapaana) osuus, että päästäis vihdoin kokonaan level 3 läpi. Oikeastaan oli tarkoitus jo eilen ottaa video mutta meille tuli ongelmia cirklng game:in kanssa joten päätin että harjotellaan nyt alkuviikollaja otetaan sitten video loppuviikosta. 

Tänään päätin käydä meidän ohjelman läpi online, sitä mitä olemme harjotelleet vähiten. Yllätyin positiivisesti, ja uskon että jos joku olisi videoinu meitä oltais päästy läpi, mutta näinhän se aina menee, ainakun menee hyvin kukaan ei ota kuvia tai videota. 
Suurin yllätys oli suunnanvaihdot, koskaan ne ei ole onnistunu yhtä hyvin kuin nyt. Vaikka ollaan harjoteltu ahkerasti niitten kanssa tuntui ettei ne koskaan parantunu, mutta toivottavasti ne sujuu tästä lähtien hyvin. 
Kaikki muukin sujui niin hyvin että hymyilen edelleen kun ajattelen meidän lekkihetkeä. 

Ja koska kaikki meni niin hyvn päätin että otan videon jo huomenna ja lähetän sen Parellille jos onnistuttiin. Oikeastaan pitäis lähettää sitä vaikka jokin meni vähän pieleen koska sillonhan ne näkee että miten hallitsee sitä tilannetta. Mutta koska minä olen "perfektionisti" en voi, ne kohdat jotka on menny huonosti häirtsee minua niin paljon etten pystyisi lähettää sitä. Toivotaan siis että kaikki menee hyvin, ja ettei jouduta videoimaan kymmenen kertaa ennenkuin se kelpaa minulle, niinkuin tais käydä viimeks.

Jos video kelpaa niin minulla on aikaa harjotella meidän liberty ohjelmaa, niin että saadaan sekin lähetettyä tällä viikolla. Kun level 3 on suoritettu niin en tiedä pystynkö lopettaa hymyilymisen, koska en olisi ikinä uskonu että päästäis sen läpi. Oikeastaan voin varmaan sanoa että kun level 3 on suoritettu niin olen tavoittanu unelmani! :)


Iltapäivällä kävin vielä äidin kanssa ajamassa rekeä Lahjalla, ja Armi oli tietenkin mukana. Mentiin neljä kierrosta pellon ympäri, puolet pellosta aina ravia ja puolet käyntiä. Armi ravaa ihan tyytyväisenä reen takana  vaikka tiedän että mieluiten se haluaisi juosta ekana ja kovaa. 
Päästin sitten viimeisellä kierroksella Arimin vapaaksi ja se ravasi sitten Lahjan edellä ihan rauhallista ravia.




2 kommenttia: