lauantai 27. huhtikuuta 2013

We are not ready yet

Oltiin tänään kentällä leikkimässä vapaana, tarkoituksena kuvata vihdoin ja viimein se meidän level 3 liberty osa. No ei me tälläkään kertaa saatu otettua video missä kaikkia asiat sujuu jotenkuten, ehkä se on merkki sille ettei me olla vielä valmiita. 
Olen kuitenin tyytyväinen siihen mitä Armi pystyi tekemään, tiedän nyt että minun täytyy ajatella enemmän kehonkieltäni että Armi ymmärtäisi paremmin. Sillä tiedän että Armi osaa keiken, on vaan kiinni siitä ymmärtääkö se minua oikein.


Isoin ongelma oli kahdeksikko, sillä Armi meni todella hitaasti käynnissä ja ravissa se ei suorittanu koko tehtävää loppuun. Jos tämä osuus onnistui hyvin niin jokin muu asia meni pieleen. 
Päätin siksi että nyt mennään usein kentälle ja siellä harjotellaan vain yhtä tehtävää kerralla, niin että leikki hetkestä tulee lyhyt eikä muut tehtävät sotke. Olen aina tehny monta tehtävää kun kerran kentällä ollaan, meillä on sinne kuitenkin vähän matkaa (2km). 
Täällä kotona en vo tehdä tällä hetkellä mitään, pelto on märkä, piha on liian kova eikä siinä oikein ole tilaakaan. Tämän takia toivon että saisin jossain vaiheessa pienen kentän tänne kotiinkin, se helpottais elämää niin paljon. Vaikka meillä ei ole niin pitkä matka sinne kentälle niin useammiten en jaksa kävellä sinne, vähemmän aikaa menisi maastolenkille.


Iltapäivällä päästin Armia ulos pihalle syömään ruohoa siksi aikaa että sain tehtyä jotain Lahjan kanssa. Tein sen kanssa kaikenlaisia jumppa harjoituksia, peruutettiin mäkeä ylös, tehtin pohkeenväistöä, etu-ja takaosakäännöksiä ja leikittiin cirklig game ylä- ja alamäessä.

Lahjaa olen yrittäny laihduttaa nyt koko talven aikana, ja olen vihdoin saanu tulosta. Se on ollu hirveän lihava vaikka sitä on liikutettu vähintään 5 kertaa viikossa, nyt olen kahden kuukauden aikana liikuttanu sitä 6 kertaa viikossa. On se vieläkin vähän lihava mutta on tuo parempi mitä ennen, en löytäny mitään hyvää kuvaa  siitä mutta se näytti siltä että se odottaisi ainakin kolmoset.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti