lauantai 7. heinäkuuta 2012

Ostokset ovat saapuneet

Sain jo pari päivää sitten Parelli pakettini! Olin niin innoissani kun tulin kotiin ja näin että terassilla seiso kaks pakettia, ihmettelin että kenen noi on, sitten muistin että ne on varmaan Parellilta. Paketit tuli kyllä mielestäni tosi nopeasti.
Sieltä löyty sitten se kidz porkkanakeppi josta olen jo puhunu ennen, en ole vaan vielä ehtiny kokeilla sitä ku oon aina unohatnu sen sisälle.


Sit sitä mitä olen eniten odottanu, Parelli Patterns, oon kauan etsiny käytettynä mutta ei vaan löydy niin päätin ostaa aina yksi kerrallaan kun maksavat kuitenkin 82€. Siinä on DVD ja sitten 2 kirjaa täynnä eillaisia kuvioita mitä voi thedä.
En ole vielä ehtiny katsoa mutta huomenna han on luvattu huonoa säätä niin ehkä mä sillon ehdin.


Sit ostin vielä yhden osan (levyn) kymmenestä success seriestä. Valitsin sen osan missä puhutaan vapaana työskentelystä koska sitähän me ollaan eniten nyt lähiaikoina tehty. Seuravaksi ostan varmaan Safe ride tai joku vastaava.
Osen itseasiassa jo ehtiny katsoa puolet tästä levystä ja oli kyllä todella hyvä, saa niin paljon ideoita mitä voi tehdä sekä näkee hyvin jos onkin tehny jotain väärin, suosittelen siis näitä Parellin levyjen ostoa.


En ole nyt pitkään aikaan kirjottanu, mutta en ole tehny mitään mistä voisi kirjottaa. On ollu niin kiireistä tällä viikolla että hevosilla on ollu kolme päivää vapaata. Torstaina haettiin 386 heinäpaalia, aloitettiin klo. 18 ja oltiin valmiita klo.00 aikoihin.
Tänään oltiin lyhyeellä mutta vauhdikkaalla maasto lenkillä, ja Armi toimii edelleen tosi hyvin kaulanarulla.
Mutta oon suunitellu että leikkisin Armin kanssa laitumella ja sit ajattelin vähän harjotella meidän level 2 freestyle kuvausta. Tai mun pitää kokeilla että paljonko ja mitä mahtuu mukaan 10 minuuttiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti